İade ve Değişim Koşulları

Son Güncelleme: 2 Ağustos 2025

⚠️ ÖNEMLİ UYARI: TokenGo dijital ürün ve hizmet satışı yapmaktadır. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince, dijital içeriklerde cayma hakkı bulunmamaktadır.

1. Genel Bilgilendirme

TokenGo platformunda satılan tüm ürünler dijital ürünlerdir:

2. İade Edilebilir Durumlar

✅ İade hakkınız olan durumlar:
Durum Açıklama İade Süreci
Teknik Hata Satın alınan token'ların hesaba yansımaması 24 saat içinde otomatik düzeltme veya iade
Çift Ödeme Aynı işlem için birden fazla ödeme alınması 3 iş günü içinde iade
Hatalı Ürün Satın alınandan farklı dijital kod gönderimi Anında değişim
Geçersiz Kod Dijital kodun kullanılmış veya geçersiz olması Yeni kod veya iade
Sistem Hatası Platform kaynaklı hatalı işlemler 48 saat içinde çözüm

3. İade Edilemez Durumlar

❌ İade hakkınız OLMAYAN durumlar:

4. İade/Değişim Başvuru Süreci

1 Başvuru Yap

iletisim@tokengo.com.tr adresine e-posta gönderin

2 Bilgileri Paylaş

İşlem numarası, kullanıcı adı, satın alma tarihi ve sorunu belirtin

3 İnceleme

Başvurunuz 24-48 saat içinde incelenir

4 Sonuç

Onaylanan iadeler 3-7 iş günü içinde işleme alınır

5. İade Başvurusunda Gerekli Bilgiler

6. İade Yöntemleri

Kredi Kartı ödemeleri: Aynı karta iade edilir (3-7 iş günü)

Token iadesi: Hesabınıza token olarak yüklenir (Anında)

Kupon kodu: Eşdeğer kupon kodu verilir

7. Özel Durumlar

Kampanyalı Ürünler

İndirimli veya kampanyalı alınan ürünlerde iade, ödenen tutar üzerinden yapılır.

Toplu Alımlar

Paket halinde alınan ürünlerde kısmi iade yapılmaz.

Promosyon Kodları

Promosyon kodu ile yapılan alımlarda kod tekrar kullanılamaz.

8. Müşteri Hakları

Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru hakkınız saklıdır. Değeri 2025 yılı için:

9. İletişim

E-posta: iletisim@tokengo.com.tr
Konu: İade/Değişim Talebi
Yanıt Süresi: En geç 48 saat
Çalışma Saatleri: 7/24 e-posta desteği
Not: Telefon ile iade başvurusu kabul edilmemektedir. Tüm başvurular yazılı olarak e-posta ile yapılmalıdır.